fredag 1. mars 2013

BØMLO, "de tusen øyers kommune".

Bømlo kommune har som slagord ”driftige folk i vakker natur!”.
Eg har sitt at det stemme med vakker natur, så nå ska eg flytta opp for å sjekka det med driftigheden. Kanskje til og med EG bler driftige! Eg e i det minsta dristige!
Det heila begynte med at Sandnes Fotoklubb la vårturen sin te Bømlo i fjor. Det va ein kjekke og inspirerande tur som ga mersmag. Eg fekk skikkelig sansen for øyene og naturen, og begynte blant aent å sjekka husprisene. Siden den gang har eg besøkt kommunen flerne ganger og gått igjønå ein prosess med meg sjøl. Sluttresultatet e at eg tar skrittet fullt ud og flytte te Bømlo i midten mars.

Dokker kan nok risikera flerne bilder på bloggen fra Bømlo!

Geir Einarsen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Det er ikke vanskelig å skjønne valget! Ønsker deg lykke til og gleder oss til å se bilder!!!
    :-)

    SvarSlett